18 diciembre 2005

La Pared


Hoxe vos propoño unha nova letra dunha fermosa canción de Shakira do seu último disco "Fijacion oral", que se me permitides quérolla adicar á persoa con quen escoitei esta canción por primeira vez, alguén que pouco a pouco se está convertindo en algo moi especial na miña vida.

O disco en si ten 4 cancións boas, o demais normaliño e incluso algunha que bahh. Despois de "La tortura" (comercial a saco) e "No" (fermosa canción e un videoclip moi chulo) agora lanza "La pared", unha letra que nos achega á desesperación despois de que alguén se marche da túa vida sen dar explicacións. A versión acústica só co piano é impresionante.

"Eres como una predicción de las buenas.
Eres como una dosis alta en las venas.
Y el deseo gira en esprial,
porque mi amor por ti es total.
Es para siempre.

Después de ti la pared.
No me faltes nunca.
Debajo del asfalto y más abajo estaría yo, sin ti.

Eres la enfermedad y el enfermero.
Ya me has convertido en tu perro faldero.
Sabes que sin ti, ya yo no soy,
sabes que a donde vayas voy, naturalmente".

4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

'No' é 'no se puede vivir con tanto veneno, pesa más la rabia que el silencio'? Se si, mándema, porfavormil.
:*

9:16 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Que, (m)alica, tralo numa numa iei e cuando zarpa el amor hai que ir aumentando os fondos ;-)

10:57 a. m.  
Blogger revelde said...

Mandareina enton, teño que buscala e a mando por mail, ainda que non sei como te chegara. Bicos

12:38 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

7:23 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home